ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ CULTURE

Deftones: «Υιοθετήστε» τις τελείες από το εξώφυλλο του «Ohms»

Οι τελείες από το εξώφυλλο του «Ohms» για καλό σκοπό. Οι Deftones ανακοίνωσαν πρόσφατα την κυκλοφορία του νέου τους album, δίνοντας στην δημοσιότητα τα δύο πρώτα sites «Ohms» και «Genesis». Τώρα, το συγκρότημα δίνει την δυνατότητα στους fans να «υιοθετήσουν» μια από τις 12,995 τελείες από το εξώφυλλο του «Ohms»,…

Οι τελείες από το εξώφυλλο του «Ohms» για καλό σκοπό.

Οι Deftones ανακοίνωσαν πρόσφατα την κυκλοφορία του νέου τους album, δίνοντας στην δημοσιότητα τα δύο πρώτα sites «Ohms» και «Genesis». Τώρα, το συγκρότημα δίνει την δυνατότητα στους fans να «υιοθετήσουν» μια από τις 12,995 τελείες από το εξώφυλλο του «Ohms», με τα χρήματα να πηγαίνουν σε φιλανθρωπικές δράσεις.

Οι Deftones συνεργάζονται με το παιδιατρικό νοσοκομείο UC Davis καθώς και με το ίδρυμα Crew Nation, καλώντας τους fans να αγοράσουν μια από τις τελείες από το εξώφυλλο του «Ohms»: «Από την στιγμή που θα υιοθετήσετε μια από τις τελείες, η φωτογραφία σας θα ανέβει στο ψηφιακό εξώφυλλο και θα αφήσετε το στίγμα σας στην ιστορία του δίσκου».

Πρόσφατα ο drummer των Deftones Abe Cunningham είπε για το artwork του δίσκου: «Υπάρχουν πολλές θεωρίες στο διαδίκτυο σχετικά με το εξώφυλλο και τα μάτια που απεικονίζουν. Είναι τρελό. Κάποιοι βρήκαν μια παλιά φωτογραφία του Chi (σ.σ. Chi Cheng, ο αδικοχαμένος μπασίστας του group που έμεινε σε κώμα το 2008 έπειτα από τροχαίο και έχασε την ζωή του το 2013) και θεωρούν ότι τα μάτια ανήκουν σε αυτόν. Πρόκειται για σύμπτωση, αλλά είναι τρελό αν το σκεφτείς.

Και πρόσθεσε: «Τα μάτια μου θυμίζουν το βλέμμα που έχει ο Prince στο video του «When Doves Cry», αλλά αυτό που παρατήρησαν οι fans είναι όντως πολύ εντυπωσιακό».

Εδώ μπορείτε να δείτε πως μπορείτε να γράψετε ιστορία συμμετέχοντας στην φιλανθρωπική καμπάνια των Deftones για το «Ohms», με κάθε τελεία να κοστολογείται στα $20.

Ο νέος δίσκος των Deftones κυκλοφορεί αύριο, Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου, από την Reprise Records.

Δείτε την ανάρτηση των Deftones στο Twitter:

Latest from CULTURE

Go to Top