ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ WEEKEND JOURNAL

Discogs: Η πανδημία αύξησε κατά 30% τις φυσικές πωλήσεις

Ενδιαφέροντα στοιχεία στην εξαμηνιαία έκθεση της πλατφόρμας. Η online μουσική πλατφόρμα Discogs, ανακοίνωσε σημαντική άνοδο στις φυσικές πωλήσεις για το πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Πως επηρέασε η πανδημία τις συνήθειες των καταναλωτών. Άνοδο που άγγιξε το 30% σημείωσαν οι φυσικές πωλήσεις CD, βινυλίου…

Ενδιαφέροντα στοιχεία στην εξαμηνιαία έκθεση της πλατφόρμας.

Η online μουσική πλατφόρμα Discogs, ανακοίνωσε σημαντική άνοδο στις φυσικές πωλήσεις για το πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Πως επηρέασε η πανδημία τις συνήθειες των καταναλωτών.

Άνοδο που άγγιξε το 30% σημείωσαν οι φυσικές πωλήσεις CD, βινυλίου και κασετών στην δημοφιλέστερη πλατφόρμα αγοράς/πώλησης μουσικής, Discogs. Σύμφωνα με την εξαμηνιαία έκθεση, οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 29.69% (4,228,270 online παραγγελίες), το πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο της περσινής χρονιάς.

Η άνοδος ήταν σημαντική ιδιαίτερα από τον Απρίλιο και μετά, όταν αρκετά καταστήματα αναγκάστηκαν να κλείσουν λόγω της καραντίνας, στρέφοντας τον κόσμο για τις αγορές του στο διαδίκτυο. Στην αναφορά τονίζεται το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα μικρά, ανεξάρτητα δισκοπωλεία και η τάση του κοινού να στηρίξει τις μικρότερες επιχειρήσεις.

Όπως αναμενόταν, η μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδος σημειώθηκε στις πωλήσεις βινυλίων, με το ποσοστό να αγγίζει το 33.72% και τις online παραγγελίες να ξεπερνούν τα 5,8 εκατομμύρια αντίτυπα. Από κοντά και τα CDs, με την άνοδο να φτάνει στο 31.03% (1,6 εκατομμύρια κόπιες) αλλά και η κασέτα με 30.52% (137,000 κόπιες).

Οι άνθρωποι του Discogs σημειώνουν ότι σε ποσοστό 75% οι αγοραπωλησίες στην πλατφόρμα αφορούν βινύλια.

Συνολικά, περισσότερες από 7,6 εκατομμύρια κόπιες έχουν πουληθεί το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, με τους ανθρώπους της πλατφόρμας να προσθέτουν ότι όλο και περισσότεροι πωλητές «ανεβάζουν» προϊόντα στην πλατφόρμα.

«Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μπει πλέον στην ζωή και των μουσικόφιλων. Όσο περισσότεροι τίτλοι ανεβαίνουν στην πλατφόρμα μας, τόσο το ενδιαφέρον των καταναλωτών παραμένει ζωηρό. Αυτή η τάση αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα καθώς οι χρήστες της πλατφόρμας αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της» καταλήγει η ενδιαφέρουσα έρευνα.

Κολλημένος με τις λεπτομέρειες, οι οποίες πιστεύει πως κάνουν τη διαφορά, ο Νικόλας ξεκίνησε το 2009 με το rockyourlife.gr να ασχολείται λίγο πιο σοβαρά με τις αγαπημένες του μουσικές, προσπαθώντας να πείσει ότι το rock είναι καλύτερο στις πιο απλές μορφές του.

Latest from WEEKEND JOURNAL

Go to Top