ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ WEEKEND JOURNAL

Το Facebook φέρνει το Pay-per-view στην live πλατφόρμα του

Το μέλλον της βιομηχανίας θεάματος είναι ήδη εδώ. Το Facebook ανακοίνωσε πως σύντομα θα δίνει την δυνατότητα σε μουσικούς, συγκροτήματα και άλλους καλλιτέχνες να χρεώνουν τους fans για online shows, μαθήματα, ακόμα και διασκέψεις, σε μια προσπάθεια να στηριχθεί η βιομηχανία του θεάματος εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού. Το…

Το μέλλον της βιομηχανίας θεάματος είναι ήδη εδώ.

Το Facebook ανακοίνωσε πως σύντομα θα δίνει την δυνατότητα σε μουσικούς, συγκροτήματα και άλλους καλλιτέχνες να χρεώνουν τους fans για online shows, μαθήματα, ακόμα και διασκέψεις, σε μια προσπάθεια να στηριχθεί η βιομηχανία του θεάματος εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού. Το πλάνο της πλατφόρμας και οι δυνατότητες που θα προσφέρει σε όλους μας.

Η απόφαση των Katatonia να δώσουν ένα διαδικτυακό show έναντι αντιτίμου, σήκωσε θύελλα αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όπως επισημάναμε και εμείς τις προηγούμενες ημέρες, οι Σουηδοί απλώς έκαναν το αυτονόητο, σε μια δύσκολη για αυτούς περίοδο, βλέποντας και επενδύοντας στο μέλλον και την δυνατότητα που τους δίνει η τεχνολογία.

Σήμερα το Facebook ανοίγει την πόρτα σε καλλιτέχνες που έχουν πληγεί από τα περιοριστικά μέτρα να χρεώνουν τους fans για online shows που θα γίνονται μέσω της πλατφόρμας του. Πρόθεση του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης είναι να βοηθήσει την καλλιτεχνική κοινότητα (προφανώς η κίνηση δεν αφορά μόνο μουσικούς και συγκροτήματα), κάτι που αναφέρεται στην ανακοίνωση που εξέδωσε.

Είναι προφανές ότι με αυτή του την κίνηση το Facebook αισιοδοξεί να γίνει ο οδηγός των εξελίξεων, με την πανδημία του COVID-19 ουσιαστικά να επιταχύνει τις διαδικασίες σε κάτι που έτσι και αλλιώς ερχόταν.

«Για την στήριξη δημιουργών, καλλιτεχνών αλλά και μικρών επιχειρήσεων, σχεδιάζουμε την δυνατότητα χρέωσης live events, videos, ακόμα και σεμιναρίων» τονίζεται τονίζει το Facebook. Επιπλέον, οι παράλληλες δράσεις αφορούν την δυνατότητα δημιουργίας μεγαλύτερων online rooms, με τη συμμετοχή έως και 50 συμμετεχόντων, group chats, Messenger για παιδιά, ακόμα και σελίδες για dating.

Ολόκληρο το πλάνο θα παρουσιαστεί από το Facebook μέσα στις επόμενες ημέρες, ενώ είναι βέβαιο πως θα υπάρχει και η δυνατότητα δωρεών σε οργανισμούς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα «με το πάτημα ενός κουμπιού».

Από την στιγμή που ξέσπασε η πανδημία του κορωνοϊού, αρκετά συγκροτήματα και καλλιτέχνες προκειμένου να μείνουν σε επαφή με τους fans τους αλλά και να στηριχθούν οικονομικά, έδωσαν κυρίως μέσω YouTube και Instagram live shows έναντι συμβολικού ή όχι αντιτίμου.

Πριν από λίγες ημέρες ο Post Malone συγκέντρωσε για δράσεις που θα σχετίζονται με την αντιμετώπιση της πανδημία περισσότερα από $2 εκατομμύρια, παίζοντας ζωντανά τραγούδια των Nirvana, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε το One World: Together At Home concert το οποίο οργάνωσε η Lady Gaga, με την συμμετοχή πολλών καλλιτεχνών, το οποίο συγκέντρωσε $128 εκατομμύρια.

Κολλημένος με τις λεπτομέρειες, οι οποίες πιστεύει πως κάνουν τη διαφορά, ο Νικόλας ξεκίνησε το 2009 με το rockyourlife.gr να ασχολείται λίγο πιο σοβαρά με τις αγαπημένες του μουσικές, προσπαθώντας να πείσει ότι το rock είναι καλύτερο στις πιο απλές μορφές του.

Latest from WEEKEND JOURNAL

Go to Top