Μάχη των υπηρεσιών streaming στα πανεπιστήμια

R NEWS TEAM
Posted on Νοέμβριος 29, 2018, 7:00 πμ
16 secs

Μισό χρόνο μετά την έναρξη της συνδρομητικής του υπηρεσίας, το YouTube αναζητά μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα του ανταγωνισμού και αρχίζει την αντεπίθεση του από τα πανεπιστήμια.

Η διαδικτυακή πλατφόρμα ανακοίνωσε τις νέες της μειωμένες τιμές για την συνδρομητική της υπηρεσία, οι οποίες είναι στα $4.99 δολάρια ανά μήνα, για όλους τους εγγεγραμμένους φοιτητές.

Η κανονική χρέωση για το YouTube Music Premium, όπως ονομάζεται η συνδρομητική υπηρεσία είναι $9.99. Η συνδρομητική υπηρεσία είναι παρόμοια με αυτή του Spotify και του Apple Music, προσφέροντας πρόσβαση στον χρήστη σε εκατομμύρια τραγούδια, videos και playlists.

Παράλληλα, το YouTube ρίχνει τις τιμές για μαθητές και φοιτητές και στο YouTube Premium (η αντίστοιχη υπηρεσία για videos) στα $6.99, από τα $11.99 που είναι η κανονική τιμή. Το YouTube Premium δίνει στον χρήστη την δυνατότητα να δει αποκλειστικά videos και trailers ταινιών, χωρίς διακοπή για διαφημιστικά μηνύματα.

«Οι δύο αυτές προσφορές δίνουν την δυνατότητα στους νέους να αποκτήσουν πρόσβαση σε μουσική, ταινίες, σειρές και videos, σε μια πολύ ανταγωνιστική τιμή» αναφέρει η ανακοίνωση του YouTube.

«Η αγορά ωριμάζει και πλέον ο χρήστης ζητά την σχέση video/audio στις υπηρεσίες, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψει μια περιουσία» καταλήγει η ανακοίνωση, η οποία ως στόχο έχει να προβάλει το συγκριτικό πλεονέκτημα του YouTube, έναντι των ανταγωνιστών του.

Φυσικά, Spotify και Apple Music δεν μένουν αμέτοχοι σε αυτή την “μάχη”. Το Spotify ανακοίνωσε πρόσφατα συνεργασία με τα Hulu και Showtime, προσφέροντας έτσι πρόσβαση σε υπηρεσίες video, film αλλά και τηλεόρασης με μόλις $4.00 τον μήνα. Την δική της πρόταση αναμένεται να παρουσιάζει και η Apple το επόμενο διάστημα.

Οι μαθητές και οι φοιτητές αποτελούν αυτή την στιγμή απόλυτη προτεραιότητα των υπηρεσιών streaming στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τις εποχικές προσφορές να κάνουν θραύση. Ο ανταγωνισμός κάνει σίγουρα καλό στην τσέπη των καταναλωτών, με την μουσική βιομηχανία ωστόσο να βλέπει τα κέρδη της να μειώνονται ολοένα και περισσότερο.

R NEWS TEAM
ROCK YOUR LIFE NEWS TEAM - THE ROCK DAILY POST