ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ WEEKEND JOURNAL

Το Spotify στην αντεπίθεση: Προτείνει στους καλλιτέχνες λιγότερα έσοδα και περισσότερη διαφήμιση

Στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση η πρόταση της πλατφόρμας. Την περασμένη εβδομάδα σας ενημερώσαμε για την καμπάνια της UMAW στην οποία οι μουσικοί και τα συγκροτήματα ζητάνε περισσότερα έσοδα και μεγαλύτερη διαφάνεια από το Spotify. Η απάντηση του ψηφιακού κολοσσού ήρθε και είναι στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση. Όταν ο ιδρυτής και…

Στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση η πρόταση της πλατφόρμας.

Την περασμένη εβδομάδα σας ενημερώσαμε για την καμπάνια της UMAW στην οποία οι μουσικοί και τα συγκροτήματα ζητάνε περισσότερα έσοδα και μεγαλύτερη διαφάνεια από το Spotify. Η απάντηση του ψηφιακού κολοσσού ήρθε και είναι στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση.

Όταν ο ιδρυτής και CEO του Spotify, Daniel Ek, ζητούσε από τους καλλιτέχνες να κυκλοφορούν περισσότερη μουσική προκειμένου να αυξήσουν τα εισοδήματά τους, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που επιτέθηκαν στην πλατφόρμα για τις πρακτικές της. Το Spotify επανήλθε, προτείνοντας ακόμα λιγότερα έσοδα ανά stream (!!!) δίνοντας όμως περισσότερη διαφήμιση-έκθεση σε μπάντες και μουσικούς.

Σύμφωνα με ανθρώπους της πλατφόρμας, περισσότερο «προϊόν» θα διατίθεται δωρεάν σε λίστες αναπαραγωγής, με τους κατόχους των δικαιωμάτων να συμφωνούν πως θα πληρώνονται με ένα ακόμα μικρότερο ποσό από ότι σήμερα.

Το Spotify τονίζει πως «πρόθεση είναι να έχουμε ικανοποιημένους ακροατές. Αν τα κομμάτια ακούγονται, θα συνεχίσουν να βρίσκονται σε λίστες αναπαραγωγής, podcasts και σε listening sessions. Αν όχι θα αποσύρονται. Πρόθεση μας είναι να κάνουμε την εμπειρία των συνδρομητών μας ακόμα πιο ευχάριστη».

Όπως είναι φυσικό, το Spotify δεν εγγυάται streams στους ακροατές λέγοντας πως «μπορούμε μόνο να προτείνουμε κομμάτια που πιστεύουμε ότι θα αρέσουν στους χρήστες».

Πρόθεση της πλατφόρμας είναι να ξεκινήσουν τη νέα υπηρεσία βάζοντας κομμάτια στο ραδιόφωνο αλλά και το autoplay, με τα σχετικά tests να γίνονται ήδη.

Το μπαλάκι πλέον περνά στα χέρια των συγκροτημάτων και των μουσικών οι οποίοι καλούνται να διαθέσουν ακόμα πιο φθηνά την μουσική τους, με αντάλλαγμα την ενδεχόμενη έκθεσή τους σε μεγαλύτερα κοινά.

Ο Σάββας Στανής γεννήθηκε στην Κομοτηνή την χρονιά που οι AC/DC κυκλοφόρησαν το Back in Black και από τότε η σχέση του με την rock μουσική είναι μια σχέση εξάρτησης. Είναι δημιουργός του επίσημου ελληνικού fan club των Dream Theater “Infinite Dreams” (1999), βραβευμένο από την Warner Music και από την ifpi για την αύξηση των πωλήσεων του συγκροτήματος στην Ελλάδα. Υπήρξε συντάκτης των περιοδικών Rock On και Rock Hard με μόνιμες στήλες, συνεντεύξεις και studio reports συγκροτημάτων στο εξωτερικό. Έχει καθίσει πίσω από την κονσόλα του Atlantis Fm 105,2, αυτοαποκαλείται foodie και λατρεύει να αξιολογεί burger οπουδήποτε ανακαλύπτει ότι τα σερβίρουν. Αποκαλεί Άγιο τον Anthony Bourdain και θεωρεί τεράστιο πλήγμα που δεν κατάφερε να τον γνωρίσει από κοντά.

Latest from WEEKEND JOURNAL

Go to Top