Ο τρόμος, ο φόβος δεν είναι αναγκαστικά ακραία φαινόμενα. Δεν αφορούν πάντα τον πιο αδύνατο, δεν αφορούν πάντα το θήραμα. Στη νέα του συγγραφική δουλειά ο Βαγγέλης Γεωργάκης, ταξιδεύει μεταξύ Η.Π.Α και Ελλάδας, σε ένα χωροχρονικό ασταθές, ανάμεσα στο σήμερα, το αύριο, αλλά και τους παράλληλους κόσμους, του φανταστικού.

Δεκατρείς ιστορίες, ο μαγικός αριθμός, που σημαδεύει την ζωή κάθε Αθηναίου που σέβεται τον εαυτό του και δακρύζει περνώντας έξω από τη Λεωφόρο. Δεκατρείς ιστορίες, που αγκαλιάζουν τη λογοτεχνία του φανταστικού από τον μυστηριώδη Πόε, τον τρομακτικό Μάστερτον, τον αινιγματικό Κίνγκ. Το μυστήριο, ο τρόμος, ο φόβος, το απρόσμενο και το απροσδόκητο συναντώνται σε μια σειρά ιστοριών, που θα ικανοποιήσουν απόλυτα τους φίλους του είδους.

Η θεματολογία αγγίζει μανιακούς δολοφόνους (Κάρνεγκι Χολ), υπερφυσικό (Ιγκουάνα Λάκυ, Απόλυτο σκοτάδι, Ο καθρέφτης του Au Bar), ψυχολογικό θρίλερ (Παράξενη ληστεία), παραφυσικό (Παιδί από την κόλαση), τρόμο (Νεκρός ξανά), μαύρο χιούμορ (Ανελέητη νύχτα). Ένα σάουντρακ που θα περιείχε Nick Cave, Lizzy Borden, Eagles, Venom, MSG, Cathedral, Iggy Pop, Blind Guardian, ZZ top, Warlord, μεταμορφωμένο σε λέξεις και ήρωες που σέρνονται από τη μοίρα όπως στο «O Ηλίας ακολουθεί», τη δημιουργούν με το αίμα άλλων «Κάρνεγκι Χολ», τη διακωμωδούν «Ανελέητη νύχτα».

Κάποιες ιστορίες ξεχωρίζουν για την πρωτοτυπία τους όπως η τελευταία με θέμα τη σχέση πατέρα-γιού σε ένα διαφορετικό επίπεδο από το συνηθισμένο στο «Παιδί από την κόλαση», που εν πρώτοις μοιάζει με μια ιστορία βγαλμένη από b movie του Χόλυγουντ, αλλά περικλείει ένα σημαντικό κοινωνικό προβληματισμό γύρω από το ζήτημα της έκτρωσης.

Μια ιστορία βαμπιρισμού και μεταθανάτιας ζωής, μεταμορφώνεται σε ταξική πάλη και κοινωνική κριτική στο «Απόλυτο σκοτάδι», ενώ η διαφθορά και η σήψη της εν υπνώσει Ελληνικής κοινωνίας, στηλιτεύεται με ένα περίεργο ήρωα που απονέμει τη δική του δικαιοσύνη στο «Ανελέητη νύχτα». Η μητρική αγάπη, ο κόσμος των κόμικς και οι ληστές τραπεζών δημιουργούν ένα μίγμα εκρηκτικής έως θανάσιμης μητρικής θαλπωρής στο «Παράξενη ληστεία». Οικολογικές αναλαμπές στο «Κίνδυνος για το οικοσύστημα», φουτουριστικές αναφορές στον κόσμο των αλγορίθμων και των υπολογιστών στο «Χρυσό like». Μπαρ, μπλουζ, καταγώγια και παλιοί λογαριασμοί στο ροκ ν ρολ «Ιγκουάνα Λάκυ» αλλά και παιχνίδι με την κλασική μόρφωση του εκπεσόντος τέκνου του παραδείσου στο «Ο καθρέφτης του au bar».

Μία συλλογή διηγημάτων, αστικού τρόμου, σκοτεινής λογοτεχνίας από έναν συγγραφέα που χωρίς να σχετίζεται με τη ροκ μουσική, τη δημιουργεί έστω και άθελά του μέσα από λέξεις και ιστορίες, που διαβάζονται σε πολλά επίπεδα.. Μια συλλογή που θα σας κάνει να κοιμηθείτε με ανοιχτό το φως, χωρίς να είστε σίγουροι για το πού θα ξυπνήσετε την επόμενη μέρα.

skotinesanalampesin
ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΠΑΣΜΠΑΓΙΑΝΝΗΣ
Γεννημένος τo 1968, ο Στέλιος Μπασμπαγιάννης, διαφωνεί με όλους. Όσους έχουν άποψη ,που δεν είναι η δική του και όσους δεν έχουν, γιατί δεν ασπάζονται τη δική του. Ασχολείται εδώ και χρόνια με την τέχνη της προώθησης θεραπευτικών ουσιών. Παράλληλα ασχολείται με την ευγενή τέχνη της μουσικής, ως συντάκτης σε διάφορα μέσα από το 1986. Το βιβλίο είναι η άλλη του μεγάλη αγάπη, που του επιτρέπει το ταξίδι ακόμη και ελλείψει χρημάτων. Πολιτικά ακραίος αντιπαθεί τη διαφθορά της αστικής δημοκρατίας, τον λαϊκισμό των Ελλήνων και τον υποκριτικό χαρακτήρα τους. Αν ήταν ζώο (κάποιοι λένε ότι είναι ) θα ήταν λύκος.