Βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε 10 χαρακτηριστικά προϊόντα των Kiss.

Για να προλάβω τους καλοθελητές… οι Kiss μου αρέσουν και μάλιστα πολύ. Δε λέω πως είμαι ο φανατικότερος οπαδός τους, αγαπάω όμως -κυρίως- την πρώτη τους περίοδο και παρακολουθώ την πορεία τους όπως εκατομμύρια άλλοι rock fans σε ολόκληρο τον κόσμο.

Ερέθισμα ωστόσο για αυτό το κείμενο δε μου έδωσε κάποια μουσική αφορμή. Δυστυχώς -και εδώ είναι το γαμώτο της υπόθεσης- οι Kiss έχουν πάψει να μας αφορούν μουσικά εδώ και πολλά χρόνια. Το έναυσμα για αυτές τις γραμμές το πήρα από την ανεκδιήγητη κίνηση του Gene Simmons να καταθέσει αίτηση ώστε να «πατεντάρει» την πιο γνωστή rock χειρονομία της rock/metal κουλτούρας… Μα το «Devil’s Horn» ρε αθεόφοβε; Μετά πάλι σκέφτηκα πως πρόκειται για τον ίδιο άνθρωπο που πριν δυο χρόνια είχε δηλώσει ότι «το rock είναι νεκρό», ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων. Αργότερα μου ήρθαν στο μυαλό και κάποια άλλα πράγματα που κατά καιρούς έχουμε παρουσιάσει στο rockyourlife.gr, όπως η δήλωση του Paul Stanley ότι δεν υπάρχει νόημα να κυκλοφορήσει ένα νέο album από την μπάντα αφού οι πωλήσεις θα είναι έτσι και αλλιώς χαμηλές, ή ακόμα και η σκέψη που περνά από το μυαλό των δύο ηγετών του group να παραδώσουν τα κλειδιά του συγκροτήματος σε νέους μουσικούς, έτσι ώστε να συνεχιστεί η «κληρονομιά» του συγκροτήματος (μτφ. το ξεζούμισμα των οπαδών θα πω εγώ).

Μεγαλύτεροι σε ηλικία οπαδοί των Kiss μου έχουν πει κατά καιρούς πως το συγκρότημα είχε ουσιαστικά «στηθεί» από την αρχή με τη λογική του κέρδους, παράλληλα φυσικά με τα αριστουργήματα τύπου «Hotter Than Hell» και «Detroit Rock City» .

Είτε μας αρέσει είτε όχι, το λογότυπο των Kiss -το οποίο σχεδίασε ο Ace Frehley- αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα σε παγκόσμιο επίπεδο. Και με τζίρο πάνω από $500 εκατομμύρια δολάρια και συνεργασίες με περισσότερες από 100 εταιρίες σε ολόκληρο τον κόσμο τα τελευταία 2 χρόνια, σημαίνει πως εδώ κάτι καλό γίνεται.

Αν κάνετε μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο, θα βρείτε πολλά άρθρα για προϊόντα πάνω στα οποία έχει μπει το λογότυπο των Kiss. Θέλοντας όμως να έχω ο ίδιος εικόνα, αποφάσισα να σκοτώσω λίγη ώρα τόσο στο online store των Kiss, όσο και σε συνεργαζόμενα διαδικτυακά καταστήματα (Amazon, eBay, κλπ.) και να δω τι πραγματικά συμβαίνει εκεί. Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό. Είδη ρουχισμού, αξεσουάρ για το σπίτι, ηλεκτρικές συσκευές (ναι, βρήκα και τέτοιες) και άλλα καλούδια για όλα τα πορτοφόλια πωλούνται στο διαδίκτυο, αναζητώντας κατόχους ανάμεσα στους πολλούς συλλέκτες αντικειμένων του group.

Παρακάτω θα βρείτε 10 προϊόντα που απευθύνονται σε κάθε τσέπη και που αξίζει να δείτε:


10. Κούπα Kiss με κρύσταλλα Swarovski (Τιμή: $430)
Κούπες και ποτήρια συγκροτημάτων θα βρείτε σε πολλά online stores. Κούπα όμως με 1700 μικρά κρύσταλλα Swarovski είναι κάτι που δε θα συναντήσετε συχνά. Διατίθεται σε λευκό και μαύρο χρώμα. Για φουσκωμένα πορτοφόλια και ιδιαίτερα γούστα…


09. Μάσκα ενυδάτωσης (Τιμή: $16)
Το συγκεκριμένο το βρήκα σε Γιαπωνέζικο online shop. Οι μάσκες διατίθενται σε 2 sets, το πρώτο με τις φιγούρες Demon (Gene Simmons) – Cat (Eric Singer) και το δεύτερο με αυτές των Starchild (Paul Stanley) – Spaceman (Tommy Thayer).


08. Ποδήλατο (Τιμή: $6,699.99)
Το ποδήλατο των Kiss παρουσιάστηκε πρόσφατα από την γνωστή εταιρία Sciacallo Bikes. Στην τιμή που διατίθεται φυσικά αποτελεί συλλεκτικό και μόνο προϊόν, καθώς δύσκολα θα το καβαλούσατε για μια βόλτα στους ελληνικούς δρόμους. Τα αξεσουάρ που το συνοδεύουν (ζάντες, ειδικός ρουχισμός) εκτοξεύουν ακόμα περισσότερο την τιμή.


07. Air Guitar Strings (Τιμή: $3.99)
Πρέπει να το παραδεχτείς και εσύ και εγώ. Θέλει πολλά κότσια να λανσάρεις στην αγορά ένα σακουλάκι που μέσα περιέχει… αέρα. Γιατί αυτό είναι τα air guitar strings. Το απόλυτο τίποτα. Παρόλα αυτά, κοστίζει $4 και δεν είναι λίγοι αυτοί που το αγοράζουν. Ο ορισμός του value for money για τους Kiss.

06. Kiss Kondoms (Τιμή: $7.99)
Αν και κυκλοφορεί μια σειρά από προϊόντα των Kiss που σχετίζονται με το σεξ, τα προφυλακτικά Kiss Kondoms είναι τα αναμφισβήτητα best seller. Η γλώσσα του Gene Simmons θα είναι «σύμμαχος» των πιο ιδιαίτερων στιγμών σας.


05. Χρεωστική κάρτα (Τιμή: Δωρεάν)
Η φήμη των Kiss αγγίζει μέχρι και το Χρηματοπιστωτικό σύστημα, με τις χρεωστικές κάρτες Visa να διευκολύνουν τις αγορές σας. Χωρίς συνδρομή και ελάχιστη κατάθεση, η prepaid κάρτα εγκρίνεται άμεσα και γίνεται αποδεκτή σε όλα τα καταστήματα και τα ATMs.


04. The Demon Waffle Maker (Τιμή: $39.99)
Ο απόλυτος παρασκευαστής βάφλας έρχεται από την εταιρία Pangea, η οποία εξειδικεύεται σε τοστιέρες, βαφλιέρες και μηχανές παρασκευής popcorn. Το σίγουρο είναι πως με αυτό το προϊόν έχετε έναν καλό λόγο να βρίσκεστε συχνότερα στην κουζίνα σας.


03. Φέρετρο Kiss (Τιμή $4,000)
Αν είναι να φύγετε για  τον άλλο κόσμο, κάντε το σωστά. Το φέρετρο Kiss πρωτοβγήκε στην αγορά το 2001 και φροντίζει για το μακρύ «ταξίδι» σας με στιλ και άνεση. Όσο βρίσκεστε στη ζωή πάντως, το Kiss Coffin μπορεί να σας χρησιμεύσει ως ψυγείο. Ο Dimebag Darrell των Pantera κηδεύτηκε σε ένα τέτοιο φέρετρο το 2004.


02. Mini Countryman Kiss Edition (Τιμή: $30,000+)
Το 2011 στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, παρουσιάστηκαν 4 Mini Countryman «ντυμένα» με τα χρώματα των Kiss. Τα αυτοκίνητα δημοπρατήθηκαν και πουλήθηκαν σε χρόνο ρεκόρ σε φανατικούς συλλέκτες, με τα έσοδα μάλιστα να πηγαίνουν στην Unicef. Φοβερή κίνηση από όλες τις απόψεις.


01. Kiss Pinball (Τιμή: $8,795)
Το απόλυτο φετίχ και αγαπημένο προϊόν του Paul Stanley. H Stern Pinball το λάνσαρε το 2015, ακολουθώντας την παράδοση της Bally το 1979, με 10 super hits των Kiss, LED φώτα, πλούσιους χρωματισμούς, καθώς και HD ήχους με ομιλίες των Stanley και Simmons. Στο επίσημο online store των Kiss το Pinball είναι ήδη εξαντλημένο.

Τα παραπάνω πιστοποιούν απλά πως οι Kiss δεν είναι απλά rock stars αλλά μια τεράστια επιχειρηματική μηχανή με σκοπό το κέρδος. Ο Bill Aucoin, πρώτος manager των Kiss και πέμπτο μέλος της μπάντας σύμφωνα με τον Stanley, είχε σχεδιάσει αυτό το μοντέλο ήδη από τα 70s και το πέτυχε. Αφού εσύ αγοράζεις, εγώ θα σου πουλήσω ακόμα και αέρα (κυριολεκτικά). Έτσι είναι η ελεύθερη αγορά, στην οποία ευτυχώς ζούμε.

Για να επιστρέψουμε στην αρχή του κειμένου και στην προσπάθεια του Simmons να «πατεντάρει» το «Devil’s Horn». Πρόκειται ξεκάθαρα για μια κίνηση εντυπωσιασμού και marketing και είμαι σίγουρος πως και ο ίδιος γνώριζε εκ των προτέρων τον ντόρο που θα δημιουργούσε. Αυτός ήταν ο στόχος του. Να είστε όμως σίγουροι πάντως πως αν μπορούσε να παντελονιάσει έστω και $1 κάθε φορά που σχηματίζουμε με το χέρι μας το Horn θα το έκανε χωρίς δισταγμό… Μαγκιά του.

ΝΙΚΟΛΑΣ ΤΟΛΙΚΑΣ
Κολλημένος με τις λεπτομέρειες, οι οποίες πιστεύει πως κάνουν τη διαφορά, ο Νικόλας ξεκίνησε το 2009 με το rockyourlife.gr να ασχολείται λίγο πιο σοβαρά με τις αγαπημένες του μουσικές, προσπαθώντας να πείσει ότι το rock είναι καλύτερο στις πιο απλές μορφές του.