Η νέα πατέντα της ψηφιακής πλατφόρμας.
Το Spotify κατοχύρωσε μια νέα πατέντα που επιτρέπει στην εφαρμογή να «παρακολουθεί» την ομιλία των χρηστών και τον θόρυβο στο background, προκειμένου να μας προτείνει ανάλογες μουσικές.
Σε μια προσπάθεια να αναβαθμίσει το επίπεδο των υπηρεσιών του, το Spotify θα προχωρά σε δημογραφική αξιολόγηση και ανάλυση ακόμα και του εξωτερικού περιβάλλοντος, προκειμένου να προτείνει το τέλειο τραγούδι ανά περίσταση.
Οι διακυμάνσεις της φωνής, αλλά και η συναισθηματική κατάσταση του χρήστη θα παίζουν σημαντικό ρόλο στις προτάσεις που θα μας δίνει το Spotify, πάντοτε σύμφωνα και με τις δικές μας αναζητήσεις στην πλατφόρμα.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι αρκετές πατέντες του Spotify τελικά μένουν στο συρτάρι ή υλοποιούνται σε πολύ πρώιμο στάδιο και ακολούθως εγκαταλείπονται.
Το Spotify απάντησε στις φωνές καλλιτεχνών που θέλουν περισσότερα έσοδα από τις υπηρεσίες streaming, προτείνοντας ακόμα λιγότερα έσοδα ανά stream (!!!) δίνοντας όμως περισσότερη διαφήμιση-έκθεση σε μπάντες και μουσικούς.
Σύμφωνα με ανθρώπους της πλατφόρμας, περισσότερο «προϊόν» θα διατίθεται δωρεάν σε λίστες αναπαραγωγής, με τους κατόχους των δικαιωμάτων να συμφωνούν πως θα πληρώνονται με ένα ακόμα μικρότερο ποσό από ότι σήμερα.