Στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση η πρόταση της πλατφόρμας.
Την περασμένη εβδομάδα σας ενημερώσαμε για την καμπάνια της UMAW στην οποία οι μουσικοί και τα συγκροτήματα ζητάνε περισσότερα έσοδα και μεγαλύτερη διαφάνεια από το Spotify. Η απάντηση του ψηφιακού κολοσσού ήρθε και είναι στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση.
Όταν ο ιδρυτής και CEO του Spotify, Daniel Ek, ζητούσε από τους καλλιτέχνες να κυκλοφορούν περισσότερη μουσική προκειμένου να αυξήσουν τα εισοδήματά τους, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που επιτέθηκαν στην πλατφόρμα για τις πρακτικές της. Το Spotify επανήλθε, προτείνοντας ακόμα λιγότερα έσοδα ανά stream (!!!) δίνοντας όμως περισσότερη διαφήμιση-έκθεση σε μπάντες και μουσικούς.
Σύμφωνα με ανθρώπους της πλατφόρμας, περισσότερο «προϊόν» θα διατίθεται δωρεάν σε λίστες αναπαραγωγής, με τους κατόχους των δικαιωμάτων να συμφωνούν πως θα πληρώνονται με ένα ακόμα μικρότερο ποσό από ότι σήμερα.
Το Spotify τονίζει πως «πρόθεση είναι να έχουμε ικανοποιημένους ακροατές. Αν τα κομμάτια ακούγονται, θα συνεχίσουν να βρίσκονται σε λίστες αναπαραγωγής, podcasts και σε listening sessions. Αν όχι θα αποσύρονται. Πρόθεση μας είναι να κάνουμε την εμπειρία των συνδρομητών μας ακόμα πιο ευχάριστη».
Όπως είναι φυσικό, το Spotify δεν εγγυάται streams στους ακροατές λέγοντας πως «μπορούμε μόνο να προτείνουμε κομμάτια που πιστεύουμε ότι θα αρέσουν στους χρήστες».
Πρόθεση της πλατφόρμας είναι να ξεκινήσουν τη νέα υπηρεσία βάζοντας κομμάτια στο ραδιόφωνο αλλά και το autoplay, με τα σχετικά tests να γίνονται ήδη.
Το μπαλάκι πλέον περνά στα χέρια των συγκροτημάτων και των μουσικών οι οποίοι καλούνται να διαθέσουν ακόμα πιο φθηνά την μουσική τους, με αντάλλαγμα την ενδεχόμενη έκθεσή τους σε μεγαλύτερα κοινά.